Denisa Pozníčková z Komerční Banky a Markéta Chaloupková z Heuréky
Pokud vám záleží třeba i na uhlíkové stopě – nejen vašeho zboží, ale celého eshopu – a chtěli byste co nejvíc udržitelně koupit třeba už vánoční dárky, tak nově máte nástroj, který vám ve výběru pomůže. Komerční Banka, Heuréka, Visa a Asociace společenské odpovědnosti totiž právě spustili projekt Udržitelný eshop. Provozovatelé eshopů se do něj můžou přihlásit, projdou si vstupním dotazníkem zaměřeným na ekologičnost dopravy, nabídku udržitelných produktů, ale třeba i aspekty sociální udržitelnosti a pokud uspějí – dostanou na Heuréce označení Udržitelný eshop. S jakým cílem tento projekt vznikl? Jaká jsou přesně hodnocená kritéria? A jaký je vlastně o udržitelné nakupování v Česku zájem? Na to v dnešní LOOPĚ odpoví Denisa Pozníčková, odbornice na udržitelnost z Komerční Banky a Markéta Chaloupková ze společnosti Heuréka.
LOOPA Vojty Kovala vzniká ve spolupráci s CIRA Advisory, poradenskou společností v oblasti udržitelnosti a cirkulární ekonomiky a za podpory Komerční banky.