Navzdory

Jsme ryze česká reklamní agentura se zaměřením především na up-cycling a udržitelnost. Naším hlavním cílem je kreativně pomáhat zákazníkům v naplňování jejich CSR a ESG cílů. Dokážeme přetvářet odpad ve výrobky s přidanou hodnotou a dávat jim tak šanci na nový život. Kromě výroby up-cycled, ekologických a kreativních reklamních předmětů se specializujeme také na tematické workshopy z již použitých materiálů. Nevyužité materiály lze také přetavit do umění, jako tomu bylo u uměleckého robota pro VŠB, který se zrodil z elektroodpadu.

Navzdory

Obor firmy

CSR, ESG a udržitelný marketing.

Citát

Naším hlavním cílem je pomáhat našim klientům dosahovat jejich cílů v oblasti CSR a ESG.

Mezi naše oblíbené materiály patří staré reklamní bannery, tiskoviny, lahve, gramodesky a mnoho dalšího. Naše působnost je celorepubliková, naše reference čítají mnoho firem od malých podniků až po nadnárodní společnosti i státní subjekty. Každým projektem posouváme laťku up-cyclingu, zero-waste přístupu a ekologické kuchyně o něco dále. Všeobecně přispíváme k zodpovědnému pohledu, postoji a chování ke zdrojům, okolí a planetě. Spolupráci opíráme o zkušenosti z našich projektů a více než desetileté know-how, bojujeme proti plýtvání zdrojů, nalézáme kreativní využití pro odpadní materiály a propagujeme udržitelné rozhodování.

Všemu se věnujeme v týmu, protože to nám dává největší smysl. Tak je tomu i v rámci témat jako CSR, ESG nebo udržitelnost. Rozdílné pohledy členů našeho týmu a i jejich zaměření nám umožňují nabízet našim zákazníkům lepší a komplexnější řešení.

Nejde nám jen o uhlíkovou stopu nebo běžně komunikované a propagované způsoby, které zpravidla dostávají největší pozornost, ale jde nám i o drobnější detaily, které dodají celému snažení větší smysl a nastaví správně koncepci i do budoucna. Každý produkt, workshop, catering, umělecká instalace nebo celý event jsou pro nás novou příležitostí, kterou využíváme na maximum.

Naše strategie sestává z několika pilířů:

  • svoboda,
  • odpovědnost,
  • hledání nových cest,
  • cirkulární ekonomika,
  • kreativní edukace,
  • pozitivní přístup,
  • a snad za všech okolností spokojený zákazník.

 

Vše, co děláme, děláme s myšlenkou smysluplnosti a udržitelnosti. Cílem je inspirovat a nenásilnou formou edukovat firmy a veřejnost v oblasti udržitelnosti. Tyto cíle naplňujeme pomocí workshopů, up-cyclingu, uměleckých objektů, instalací, ECO cateringu a nebo díky našim udržitelným eventům. Mezi dlouhodobé cíle patří realizace projektů pro školy, kde bychom kreativní formou vzdělávali děti ze základních a středních škol. Dalším projektem, na kterém pracujeme, je pořádání pravidelných vzdělávacích konferencí u nás v Ostravě na téma udržitelnost, CSR, ESG a jiné. 

Jedním z dalších hlavních cílů jsou spokojení lidé ve firmě. Díky tomu máme přátelskou atmosféru, pohodu, ale jsme také přesvědčeni, že i zdravý růst do budoucna. Jedině společně dokážeme představovat ostatním způsoby a cesty k přechodu na cirkulární ekonomiku a odpovědnější přístup k našemu okolí. 

Na naší cestě je jedním z velkých úspěchů množství osob „seznámených” se základními hodnotami udržitelnosti. Za dobu našeho působení jsme tak vyšším desítkám tisíc lidí ukázali zcela jiný pohled na odpad, jeho vznik a všeobecně možnosti jeho využití. Zpracovali jsme tuny materiálů, které by jinak nevyhnutelně skončily na skládce.

Akce se zaměřením na udržitelnost

Rozvoj vintage, upcycled market & show od platformy LEEPA. Fundament akce je trh top second hand & upcycled oblečení od lokálních českých značek. Mimo oblečení dáváme prostor také mladým umělcům, kteří tak mohou prezentovat svoje díla a vizi. Toto všechno bylo k vidění na letošním festivalu B4L v Ostravě, kde jsme byli organizátorem zóny Green Creativity Aréna! 

Hlavním cílem akce je změnit vnímání second hand módy v širší společnosti a dát jasně najevo, že second hand je sexy a cirkulace je koloběh, který má potenciál nabourat konzumní styl.  Dalším cílem akce je motivovat lidi k tomu nebát se vyjádřit svůj vlastní styl, být sám sebou a začít přemýšlet více udržitelně.

Zero waste vaření a vzdělávání zaměstnanců

Pro Tatra Banku jsme zajistili komplexní představení ZERO WASTE vaření, kde je hlavním motivem plnohodnotné využití všech částí potravin, i těch, které se bohužel běžně nevyužívají, a i těch, které nejsou čerstvě utržené, ale jsou naprosto v pořádku. Představili jsme například francouzské hranolky ze staršího chleba, mini topinky s ajvarem posypané chlebovým parmazánem a  také kvašenou zeleninu. 

Propojili jsme sport, up-cycling a udržitelnost

Od Českého olympijského výboru jsme dostali zadání na propojení sportu a udržitelnosti. Pohyb i up-cycling jsou nám vlastní, a tak jsme vytvořili důmyslnou kolekci, ve které například můžete najít poličky ze starých skateboardů, zrcadla z tenisových raket, kopací míče z odpadní kůže nebo tašky ze starých stanů.

Tyto výrobky byly prezentovány na Olympijských festivalech v Praze a Brně, kde si návštěvníci mohli produkty prohlédnout a navíc se o nich dozvědět další zajímavosti.  Navíc jsme připravili několik interaktivních činností, jako například Reyklopedii, pro přiblížení udržitelnosti hravou formou. 

Oblast umění a užitných objektů

Dokážeme si poradit i s nevyužitelným elektoodpadem a podobnými materiály! Například pro Vysokou školu báňskou v Ostravě jsme využili elektroodpad pro tvorbu robota Reného. 

 

V rámci užitého umění jsme připravovali pro Moravskoslezský kraj sadu up-cycled designového nábytku, který čítal pohovku ze staré vany nebo křesílka a stolky z vyřazených barelů. Stejně tak jsme pro Generali Česká pojišťovna přetvořili staré již nepoužitelné tiskopisy do podoby pohodlného křesla s originálním vzhledem.