Webinář 23.6.2022: Greenwashing jako riziko, které se vyplatí řešit

Doba čtení   1 min
Sdílet

Greenwashing je riziko pro firmy i spotřebitele, kterému je třeba věnovat pozornost, a to i v kontextu s finančními výsledky podniku. Vede ve svém důsledku ke snížení důvěryhodnosti značky a může mít negativní dopad na dobré jméno firmy. Žádná firma nechce být nařčena z toho, že klame spotřebitele a čelit nekalým reklamním praktikám poklesu tržeb. Jak se v tomto tématu zorientovat, to vám pomůže pochopit další ze série webinářů Komerční banky (23. 6. 2022), který se věnuje právě greenwashingu.

Webinář 23.6.2022: Greenwashing jako riziko, které se vyplatí řešit

Evropská unie postupně představuje nová opatření udržitelné výrobkové politiky. Nový změnový balík významně ovlivní firmy v komunikaci a spotřebitelům má ulehčit rozpoznat tzv. greenwashingové praktiky. Obchodník už nebude moci uvést spotřebitele v omyl ohledně ekologického nebo sociálního dopadu výrobku bez jasných a ověřitelných závazků a cílů či monitorovacího systému.

Jak se však správně v tomto komplexním tématu zorientovat, co už je lakování nazeleno a co není? Na co si firmy mají dát pozor už při samotném navrhování produktů nebo jak správně vykomunikovat své udržitelné aktivity, aby se vyhnuli greenwashingu? O tom všem bude další díl ze série webinářů, které Komerční banka pravidelně připravuje.

Co se na webináři dozvíte?

  • Co je to greenwashing a jaké má podoby?
  • Jaké jsou příklady greenwashingu, ze kterých se lze poučit?
  • Jak greenwashingu předcházet?
  • Greenwashing je o komunikaci, ale jak souvisí s dalšími týmy ve firmě?

  Dne 23.6.2022, od 13.00 - 14.00, online. Registrace zde. 

 

Kdo na webináři vystoupí?

  • Ivana Hekerle, spoluzakladatelka CIRA Advisory
  • Vladimír Víšek, spoluzakladatel No Greenwashing a manažer udržitelnosti v Prusa Research

 

 

Chcete dostávat newsletter?

Zanechte nám svou emailovou adresu a my vám budeme každé 2 týdny
posílat souhrn aktualit a příkladů dobré praxe ze světa udržitelného rozvoje.

Formulář je chráněn reCAPTCHA a zásadami ochrany osobních údajů smluvními podmínkami společnosti Google.