Evropská unie postupně představuje nová opatření udržitelné výrobkové politiky. Nový změnový balík významně ovlivní firmy v komunikaci a spotřebitelům má ulehčit rozpoznat tzv. greenwashingové praktiky. Obchodník už nebude moci uvést spotřebitele v omyl ohledně ekologického nebo sociálního dopadu výrobku bez jasných a ověřitelných závazků a cílů či monitorovacího systému.
Jak se však správně v tomto komplexním tématu zorientovat, co už je lakování nazeleno a co není? Na co si firmy mají dát pozor už při samotném navrhování produktů nebo jak správně vykomunikovat své udržitelné aktivity, aby se vyhnuli greenwashingu? O tom všem bude další díl ze série webinářů, které Komerční banka pravidelně připravuje.
Co se na webináři dozvíte?
- Co je to greenwashing a jaké má podoby?
- Jaké jsou příklady greenwashingu, ze kterých se lze poučit?
- Jak greenwashingu předcházet?
- Greenwashing je o komunikaci, ale jak souvisí s dalšími týmy ve firmě?
Dne 23.6.2022, od 13.00 – 14.00, online. Registrace zde.
Kdo na webináři vystoupí?
- Ivana Hekerle, spoluzakladatelka CIRA Advisory
- Vladimír Víšek, spoluzakladatel No Greenwashing a manažer udržitelnosti v Prusa Research