Program
Cirkulární akademii provozuje poradenská společnost CIRA Advisory s.r.o. a všechny informace o tomto kurzu najdete na stránkách Cirkulární akademie. Všechny aktivity probíhají v pátek dopoledne, webináře začínají v 9 hodin a končí v 11h30.
1. Webinář: Udržitelnost v dodavatelsko-odběratelském řetězci (4. 10.)
Během tohoto webináře budou představeny principy udržitelnosti a cirkularity v nákupním procesu, ukazatele měřitelnosti a kritéria, která by měly firmy implementovat do každého svého nákupního procesu. O spolupráci s dodavateli a nastavení požadavků udržitelnosti na dodavatele pohovoří zástupci z praxe.
Na kurzu vystoupí: Dagmar Milerová Prášková (vedoucí Cirkulární akademie CIRAA), Ladislav Žižka (CEO společnosti Freshlabels), Michal Vanáček (Head of Communication and Campaigns v TESCO).
2. Workshop a exkurze na téma: S pilíř a vliv ESG na byznysové modely firem (11. 10.)
Účastníci kurzu velmi oceňují praktické aktivity, a proto se seznámí s reálně fungujícími modely udržitelného podnikání. V rámci exkurze do enviro-sociálního podniku Levandulovna se účastníci zaměří na praktickou aplikaci udržitelnosti a principů ESG s důrazem na sociální pilíř.
Exkurzí a workshopem provedou: Markéta Vinkelhoferová (TESSEA) a Adéla Heindorferová (zakladatelka Levandulovny).
3. Webinář na téma: Budování firemní kultury, komunity a udržitelného brandu a interní komunikace udržitelnosti zaměstnancům (18. 10.)
Na tomto webináři se budou řešit otázky spojené s vytvářením a podporou udržitelné komunity mezi zaměstnanci a kolegy, tvorbou prostředí, které podporuje zaměstnance nebo rolí komunikace při budování udržitelné kultury. Zhodnocen bude dále význam interní komunikace udržitelnosti ve firmě, výhody efektivní interní komunikace udržitelnosti, role interní komunikace v budování udržitelné firemní kultury.
Mezi přednášejícími budou: Magdaléna Prunerová (jednatelka MgC Group), Janka Pacinová (ředitelka rozvoje Accace for People) a Kamila Šťastná (vedoucí marketingu SONNENTOR).
Webinář na téma: Jak efektivně komunikovat cirkulární a udržitelné aktivity navenek? (8. 11.)
Na závěrečném webináři se bude diskutovat otázka, jak efektivně komunikovat iniciativy a výsledky z oblasti udržitelnosti do vnějšího světa, včetně zákazníků a veřejnosti s důrazem na prevenci greenwashingu a jeho základní charakteristiky.
Mezi lektory nebude chybět: Jana Bábiková (manažerka komunikace CIRAA), Petra Koudelková (Vedoucí katedry Marketingová komunikace a PR, FSV UK) a Petr Kain (šéfredaktor týdeníku EKONOM).
Přihlašovat se můžete na tomto odkazu.